« こっちはありえるなぁ・・。 | Main | 欲しい!!!フォーマ »

July 12, 2005

これまたありえない!!!

_070
昨日はやっちゃんが1時ぐらいにご帰宅でそれからご飯を食べて2時ごろ寝てミカリンは5時半ぐらいにおきました。うーんネムイ!!!でもって朝寝をして復活したんだけど・・・。ミカリンの悪いところ、夜おそくなると機嫌が悪くなっちゃうんだなぁ。寝起きはめちゃめちゃいいんだけど・・。ってわけで旅行に一緒にいってくれた皆様ありがとうございます。夜は先にお風呂にはいらせてもらったりして・・・。夜おきれるようになりたいわん。
今日はタイに一緒にいったまりちゃんと近くのブルータスにのったイタリアンでランチでーす
そのあとセールもみにいくけどカードとか現金はおいていきまーす!!!もう夏物いっぱいもってるし我慢我慢です。チンチラかっちゃったしね。 おまけにセールとか冷静な判断できないのはめっちゃ実は苦手なミカリンです。正規のお値段でもゆっくりと買い物したい派でーす。フォクシーの最後の一点でございます。攻撃にはセールじゃなくてもついついかっちまうダメダメミカリンです。

|

« こっちはありえるなぁ・・。 | Main | 欲しい!!!フォーマ »

Comments

ミカリンさん、寝起きがいいなんて素晴らしいです~。
健康的!
私は逆で、午前中は頭も顔もぼーっ・・・
夕方あたりから調子が出てくるタイプです。不健康的?!
それにしても、「最後の一点でございます」には、やっぱり心くすぐられますよね!
私もその言葉には弱いです(笑)

Posted by: まりこ | July 12, 2005 at 12:27 PM

まりこさん、ランチからはやばやと帰ってきたミカリンです。今晩も遅いらしいのでいまからお夕寝です。
いいなぁー夕方から調子でるなんて!!!私は本当にジイさんのように朝はスッキリおきれまーす。
最後の一点でゴザイマス。。。。って本当に魔法の言葉ですよね。その言葉から逃げれたことがないような・・。
それにしてもフォクシーのチンチラジャンパーめっちゃお得なお値段のような気が・・・。

Posted by: ミカリン | July 12, 2005 at 04:26 PM

チンチラって、フォクシーのチンチラジャンパーのことだったのですね!
いいなっ♪いいなっ♪
それにしても、今回のフォクシーマガジン、ご覧になりました?
目の毒がいっぱい載っていましたね~。
最近、何だかフォクシーの可愛らしいお洋服が似合わなくなりつつある私ですが(汗)
フォクシーニューヨークはまだ大丈夫かなぁ?と狙っております(笑)

Posted by: まりこ | July 12, 2005 at 05:38 PM

そうなんです、フォクシーのマガジンみて急に欲しくなってかっちまいました、っていうか予約です。
結構ハードなかんじのジャンパーですが、チンチラがついているのでエレガント・な印象にもなりそうなので・・スカートにもあいそうです。フォクシーの甘甘はミカリンもきれません。ニューヨークはお家で洗えるし大好きでーす。
黄色のニューヨークのワンピも欲しいと思う今日この頃です。

Posted by: ミカリン | July 12, 2005 at 07:11 PM

Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon everyday. It will always be helpful to read articles from other writers and practice something from other sites. payday loans [url=http://www.www.se-so-tec.co.uk/]payday loans[/url]

Posted by: payday loans uk | June 04, 2014 at 05:02 AM

Hi, I want to subscribe for this website to get latest updates, therefore where can i do it please help out.

Posted by: best dating sites | November 20, 2014 at 06:36 PM

Hi Dear, are you truly visiting this web site daily, if so after that you will definitely get nice know-how.

Posted by: best dating sites | November 21, 2014 at 08:32 PM

It's actually a nice and useful piece of information. I am happy that you just shared this helpful information with us. Please stay us up to date like this. Thanks for sharing. blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: best place to buy quest Bars in bulk | January 23, 2015 at 04:00 AM

wonderful submit, very informative. I wonder why the other experts of this sector do not understand this. You should continue your writing. I am sure, you have a huge readers' base already!

Posted by: Gg.Gg | February 09, 2015 at 04:08 PM

Normally I do not learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been surprised me. Thank you, very great post.

Posted by: online payday loan bad credit | February 11, 2015 at 03:09 AM

Wow that was strange. I just wrote an extremely long comment but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyhow, just wanted to say superb blog!

Posted by: www.codecademy.com | February 15, 2015 at 08:59 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96917/4937181

Listed below are links to weblogs that reference これまたありえない!!!:

« こっちはありえるなぁ・・。 | Main | 欲しい!!!フォーマ »