« わからない・・・ | Main | ベストなものは »

July 14, 2005

スライド

P1030062
お盆のおバカンス結局宿題もっていたら楽しめないとのことでお正月にスライドさせちゃいました。といっても
まだとれるかわからないんですけどね。飛行機はおさえたけど・・。
それにしても今回はキャンセル料スライドさせたからかからないかもしれないけどキャンセル料ってばかになりませんよね。
お盆にエルニドいけなくなったのは悲しいけどベストシーズンのエルニドにいけるようになったから嬉しいな・・・。
写真はミレニアムにモルジブに行ったときのものでーす♪

|

« わからない・・・ | Main | ベストなものは »

Comments

えぇぇぇ~残念!エルニドいけなくなっちゃったの!?
あんなに楽しみにしてたのにねぇ~
リゾートじゃなかったら、私だったら一人でも旅に出ちゃうけど
さすがに、リゾートに一人じゃ行けないよね・・・

お正月まで、お預けとは、長い!!

Posted by: きむら | July 14, 2005 at 03:24 PM

しかたないっす・・・。
でも雨季じゃなくて乾季だからそれはとっても
楽しみ♪
確かにリゾートじゃなかったら一人でもいけるんだけどね。。。

Posted by: ミカリン | July 14, 2005 at 03:41 PM

フィリピン、残念でしたね~。(涙)
でも、ミカリンさんとしても、その方が心置きなく楽しめるかも?
ベストシーズンのフィリピンを楽しみにするとしましょう♪

で、このお写真(夕陽?朝陽?)ステキですね♪
これはどこのリゾートですか??

Posted by: Nazli | July 15, 2005 at 04:53 AM

おはようございます。フィリピン、年末年始スライド完了なのですが、年末年始になると料金がなんだかんだで10万円ほどあがってしまいました。モーリシャスでも散財したのに
でもまいっかって感じです。ベストなものがお高いのはしかたないですもんね。主人とアマンのほうがよかったやろうかと言ってみたりしております。って年末年始のアマンプロはめっちゃ高そうですが・・・。
夕日だったとおもうのですがモルジブのイフルです。
今はゴージャスなリゾートに変身しているみたいですが
2000年はまだ素朴なリゾートでした。

Posted by: ミカリン | July 15, 2005 at 08:46 AM

Most people believe that boxing only requires the upper body considering that it's all about punching, this isn't true. Flexibility and the reflexes of the muscle are also improved. The championship belt was named the "the $10,000 Belt" and was "something fit for a king.

Posted by: Freddie | April 08, 2014 at 06:02 AM

WOW just what I was looking for. Came here by searching for best dating sites

Posted by: best dating sites | January 25, 2015 at 01:10 PM

I'm not sure exactly why but this blog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.

Posted by: mujere mas hermosas del mundo | January 29, 2015 at 05:17 AM

Hi there! Would you mind if I share your blog with my zynga group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Many thanks

Posted by: payday loans no credit check | February 10, 2015 at 08:02 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96917/4965088

Listed below are links to weblogs that reference スライド:

« わからない・・・ | Main | ベストなものは »