« 欲しい!!!フォーマ | Main | スライド »

July 13, 2005

わからない・・・

p1010002
この間暇暇だったので話題の本?電車男を読んでみた。しかしなんのこっちゃわからない言葉が
イーッパイ!!!!わけもわからない・・・。歳のせいなのか面白くない・・。ごめんね電車男さん。
さっさとブックオフにもっていこっと。テレビドラマももうひとつはまれそうにないので女系家族をみている
こっちのほうははまれそう!!!歳とったんだなぁ私と思う瞬間でした。
トレンド?のドラマを見ずに 渡る世間をみている母を理解できなかったけど少し理解できるかもと思う今日この頃でした。
写真はスリランカのランタン祭り(なんて名前のお祭りかはわすれました)のランタンでーす♪
あー夏旅行どうなることやら????

|

« 欲しい!!!フォーマ | Main | スライド »

Comments

電車男、???でしたか。
実は、成田で思わず買いそうになりつつも手を引っ込め。で、女系家族を買った私でした。(爆)
こちらは想像通りの内容。期待通りです。
そして、そういう私は、セカチュー読んでも感動できなかった経験アリだったりして・・・。^^;)

Posted by: Nazli | July 14, 2005 at 04:55 AM

Nazliさーん私もなんです。セカチューもダメだった!!!
涙して読もうって思って読んだけど無理でした。。。
よっぽどフランダースの犬の最終回を思い出したほうが泣けるって感じでした。
もう純粋じゃないってことかしら???
どうやらフィリピンお正月にスライドのようです。

Posted by: ミカリン | July 14, 2005 at 07:09 AM

私もお二方に共感です!!前評判がすごかったせいで邦画はどうかな?と思いつつ半信半疑でセカチューの映画を観にいったミーハーな私。ダメでした。涙も出なかったです。なのに、お隣の席の女性はハンカチ握りしめ号泣でしたよ。なんだかこの歳になると純粋な気持ちを忘れちゃったのでしょうかね?
それに比べて、白い巨塔、大奥、黒皮の手帳、にハマってしまい今回の女系家族も目が離せない状態です。笑
ちなみに、今までの邦画で一番面白かったのは蒲田行進曲かな~。フフフ

Posted by: tammy | July 14, 2005 at 08:41 AM

私も賛成!セカチューなんて、”へっ?”という感じでした。年齢のせいななのか?性格のせいなのか?
確かに、フランダースの犬のほうがいいですよね。
それどころか、スラムダンクだって、セカチュウより感動できます。はい。
ミカリンさん、お正月でもいいじゃないですかー。
実際の仕事以上に宿題というのの方が需要かもしれませんしね。みんなで、耐え忍びましょう!(おおげさ?)

Posted by: あきこ | July 14, 2005 at 09:53 AM

友達が若い子とカラオケいったらもうついてけないよぉぉお
っていってました。ラップとかばかりらしいです。
そりゃーついてけないわよね。
サカチューでも泣けないし年取ったってことかな本当に・・・。

Posted by: ミカリン | July 14, 2005 at 11:04 AM

私も電車男、最近読みましたよー!同僚に借りて。
2ちゃんねる語がたくさんでてきて、「ワケわかんないよ!」と同僚にキレたら、ブックカバーを外した表表紙に「2ちゃんねる語」の解説がありますよ、と教えてくれました。
でも、それを見てもなんのこっちゃよく分かりません。
あっ、私もセカチュー泣けなかったです!
大ブームになる前に、帰省する新幹線の中で読んだんですが、つまらなくて寝てしまいました(笑)
それがあのメガヒット…。うけてるのは女子中高生。ひきつり笑いしました。
私も「フランダースの犬」とか「母をたずねて三千里」の最終回の方がよほど泣ける世代です(笑)
ミカリンさん、同世代のニオイがしますよ~ん(^^)

Posted by: まっつん | July 14, 2005 at 02:16 PM

表紙ペラリンして意味みたけどわからないし、載っていないものも多いしトホホです。
ブックオフさんにはやくもっていって売らなくては・・・。
でもベノワ?ベノアティだけは気になりましたわ。

Posted by: ミカリン | July 14, 2005 at 03:40 PM

I'll right away clutch your rss feed as I can't find your email subscription link or e-newsletter service. Do you've any? Please let me know so that I may subscribe. Thanks.

Posted by: best dating sites | November 21, 2014 at 01:37 PM

I used to be able to find good info from your blog articles.

Posted by: best dating sites | November 25, 2014 at 10:31 AM

If some one wishes to be updated with latest technologies therefore he must be visit this web site and be up to date all the time.

Posted by: best dating sites | January 12, 2015 at 04:14 PM

I every time emailed this webpage post page to all my contacts, as if like to read it next my contacts will too.

Posted by: best dating sites | January 14, 2015 at 07:09 AM

Hello there! This post couldn't be written any better! Reading this post reminds me of my good old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing! www.blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: where can i buy quest bars cheap | January 21, 2015 at 10:15 PM

Hello! I realize this is sort of off-topic but I had to ask. Does operating a well-established website such as yours require a large amount of work? I'm brand new to blogging however I do write in my diary on a daily basis. I'd like to start a blog so I can easily share my own experience and thoughts online. Please let me know if you have any ideas or tips for new aspiring blog owners. Thankyou!

Posted by: free music downloads | February 21, 2015 at 04:17 AM

I all the time used to study piece of writing in news papers but now as I am a user of web thus from now I am using net for articles or reviews, thanks to web.

Posted by: best eye wrinkle cream | March 05, 2015 at 04:53 AM

First of all I would like to say excellent blog! I had a quick question which I'd like to ask if you don't mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your mind before writing. I've had difficulty clearing my thoughts in getting my ideas out there. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes tend to be wasted simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or hints? Appreciate it!

Posted by: quiero ver muchachas bonitas | March 05, 2015 at 01:01 PM

I've been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

Posted by: minecraft free | March 28, 2015 at 01:54 AM

This post is invaluable. Where can I find out more?

Posted by: match.com free trial | April 10, 2015 at 01:35 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96917/4954983

Listed below are links to weblogs that reference わからない・・・:

» 電車男 色鉛筆絵:伊東美咲 [アナログで人物絵]
今期のドラマで見ているのは、この”電車男”と”ドラゴン桜”なのだが・・・ 電車男については、本当は佐藤江梨子目当てであった。だって可愛いんだもん。 前回の”恋におちたら”よりも雄弁で、ちょっと意地悪そうな役だけど・・・ まぁそれもあるけど、私は主役の... [Read More]

Tracked on July 13, 2005 at 07:18 PM

» 「電車男」ドラマ化記念企画 [とるにたらない人生]
突然のトラックバック失礼します。 企画というほどの物ではないですが、協力お願いお願いします。 記事をアップしてくれた方はこの記事にトラックバックしてください。 [Read More]

Tracked on July 14, 2005 at 03:52 PM

« 欲しい!!!フォーマ | Main | スライド »