« ゴールデンウィーク | Main | いってきました♪ »

March 27, 2006

ドッチかな?南の島のDVDそしてストーカー?

P1010448
この週末は風邪だか花粉症だかわからない状態で寝込んでいたミカリンです。花粉症ってものになったことないから花粉症かどうかわからないし。。。ニンチャンには電話でサクラダジュンコって言われちまったしね。
やっちゃんがお世話してくれたので今日は元気元気です。雑誌ヴァンサンカン買ってきてって頼んだのに
なかったからVIVIを買ってきてくれました。しかし若すぎるんだな・・・キャミやら半パン?にヒールわからんセンス
そして謎のケイティ姉妹(京都の人?)でもそれなりに楽しめました。
で寝込みながらそういえばマレーシアで買っていたパンコールラウトにパバロッティがきて歌ったビデオCDをみて
エエ気分・・。http://travel.japantimes.co.jp/j/hotels/hm20020901a2.htm
で今日は完全復活して朝からジムそれからレストランにいって予約、ガティさんにいってドライ納豆購入、
スパーで買い物なんかをしてまいりました。その途中自転車に乗ってる以前お世話になった英語の先生を発見!!!だーみーアーンってさけんだけど気づいてくれなかたのでストーカーのようにおいかけ気づいてもらいしばしおしゃべり・・・しかしダぁミアンどうしてたのかなぁって思っててんって関西弁でいったら分かりませんもう一度いってくださーい!!!っていわれちゃった。やっぱり方言って難しいよね。
言葉といえば福井のテレビ番組でこの前中国の人(日本語しゃべれると思っている)をゲストに招いて座談会ってのをやってたけど通訳がいるにもかかわらず、一生懸命日本語で中国の人はこたえてるんだけど質問と答えかみあってなくて。。。なんだかおもしろい番組になっておりました。
写真は台湾の墾丁のスワンレイクの温泉です。なんかおもしろいとこでした。
http://swanlake.com.tw/jp/swan/index-room.html

|

« ゴールデンウィーク | Main | いってきました♪ »

Comments

VIVI若い読み物を読みましたね(^-^)
先日、私も美容院でその様なものを読んで、今年は、半パンが流行なのか・・・と思いました。
しかし、あんなに下半身を冷やすと、将来大変だと、お姉さんは思ってしまうのでした(^-^;)

Posted by: mika | March 27, 2006 at 06:31 PM

ミカリンまだサクラダジュンコですかぁー。
古かった?
うーん。ヤマセマミ?
サトウタマオ? ちょっと違うか^^ゞ
たまにグラマラスやら立ち読みして刺激ッ!!!をもらってますよん。

Posted by: ニンネ | March 27, 2006 at 06:42 PM

やっちゃんが買ってきてくれたもんで・・・でも中身みせたらアッチャー若かったね・・といいつつ二人でしばしよみふけたのでした。
半パンとかショートパンツもってるけどピンヒールはあわせたくない・・・なんか中森明菜のデザイアーって思ってしまったミカリンです。

Posted by: ミカリン | March 27, 2006 at 06:51 PM

今日は大丈夫よいつもの?美声にもどりましたわよ・・。ホホホ
グラマラスはすんごいよね。ギャルだよね。といいつつ時々JJを買うミカリンでした。

Posted by: ミカリン | March 27, 2006 at 06:52 PM

I love it when folks get together and share opinions. Great blog, stick with it!

Posted by: 相機 | February 12, 2014 at 09:43 AM

Does your blog have a contact page? I'm having a tough time locating it but, I'd like to shoot you an e-mail. I've got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.

Posted by: independent rubber torsion suspension | February 14, 2014 at 09:42 PM

Wow! Finally I got a blog from where I know how to actually take useful facts concerning my study and knowledge.

Posted by: http://ricardoalfonsinblog.com/profile-3628/info/ | September 07, 2014 at 03:31 PM

I will right away seize your rss feed as I can't in finding your email subscription hyperlink or newsletter service. Do you have any? Please allow me realize so that I may subscribe. Thanks.

Posted by: webs | September 27, 2014 at 12:06 PM

Keep on working, great job!

Posted by: hotel naruko japan | November 04, 2014 at 08:16 AM

Hello to all, because I am genuinely eager of reading this blog's post to be updated on a regular basis. It consists of pleasant stuff.

Posted by: best dating sites | January 16, 2015 at 06:25 PM

Please let me know if you're looking for a author for your weblog. You have some really great articles and I feel I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd love to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine. Please blast me an e-mail if interested. Many thanks! blogesaurus.com quest protein bars

Posted by: quest protein bars stockists australia | January 23, 2015 at 06:57 PM

Very nice post. I definitely appreciate this website. Thanks!

Posted by: cuadros de mujeres hermosas | January 30, 2015 at 10:22 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96917/9281954

Listed below are links to weblogs that reference ドッチかな?南の島のDVDそしてストーカー?:

« ゴールデンウィーク | Main | いってきました♪ »