« お花見のつもりが雪見でした。 | Main | ご利用は計画的に・・・ »

April 07, 2006

早起きバーBAR

昨日お友達とどうしようミカリンの家長生き家系だからヤッチャンが80歳ぐらいまでいきてくれてもその後
もしかしたら20年ぐらい生きてしまうかも寂しいし収入どうしよう・・・。
って言ってたらお友達はバーのママさんとかやってみたら?80歳からですか?でふと思いついた
早起きBARをやってみるってのはどうだろう・・・。高齢化社会、朝の4:00~昼の12:00ぐらいまでのBARがあってもいいのでは・・・爺さん向けにいかがだろう・・・もしかしたら恋の花も咲くかもしれないゴメンネヤッチャン、
でもって夜営業しているバーの閉まってる時間をつかわせていただく、経費削減
ママをするのは無理だけど経営だけでもやってみてもいいかも・・。
これからはどんな業種も深夜営業の時代から早朝営業の時代がやってくるにちがいないと思ったミカリンでした。
きっと朝遊びしたいチョイワルじいちゃんもいるはず・・。
皆さん良い週末を

|

« お花見のつもりが雪見でした。 | Main | ご利用は計画的に・・・ »

Comments

なるほど、早起きバー(^-^)
いけるかも。
最近は、熟年世代を相手にする、サービスが増えているからね。
しかし、一説では、我々の世代は、体に悪い食べ物を食べているから、長生きできないという人もいれば、医療が凄く進歩して、何でも治せる時代が来るから長生き出来るという人もいるし・・・
私的には、ころ加減で・・・・という気持ちです。
死があるから、生があるような・・・
ああっっ、語ってしまった(^-^;)

Posted by: mika | April 08, 2006 at 09:31 AM

早起きバーよさそうでしょう?老人の憩いの場なんかエエンチャウと思うミカリンです。
でも確かにいいコロ加減でポックリいきたいものですね。
やっちゃんが休日出勤して暇暇ミカリンでした。
昨日かったニンテンドウの脳のトレーニングでもいたしますわ。
トレーニングの脳年齢昨日やりましたら20歳でしたの
ホホホ

Posted by: ミカリン | April 09, 2006 at 08:53 AM

思いっきり笑っちゃった~(´▽`*)アハハ
旦那も今から、俺、定年後何しよう・・・
なんて凹んでるの。

きっと、30年、40年先は今では想像もつかないような
面白そうな事が開発されてるはずだから、
大丈夫だって!
って根拠も何も無い励ましをしてるの~

Posted by: きむら | April 20, 2006 at 02:37 PM

きむらさん、結構早起き婆いけそうでしょう?いけないやろうか?
確かに30年40年後ってどんな世界どんな娯楽がまってるんだろうね・・。

Posted by: ミカリン | April 21, 2006 at 01:06 PM

I am sure this article has touched all the internet users, its really really fastidious paragraph on building up new blog.

Posted by: best dating sites | January 19, 2015 at 11:41 PM

Hello, i feel that i noticed you visited my website thus i got here to return the prefer?.I'm trying to find things to improve my web site!I guess its good enough to use some of your concepts!!

Posted by: payday loans no credit check | February 09, 2015 at 12:05 PM

Hey there would you mind stating which blog platform you're working with? I'm looking to start my own blog in the near future but I'm having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something unique. P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!

Posted by: free music downloads | February 16, 2015 at 11:27 AM

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your site when you could be giving us something enlightening to read?

Posted by: quest bars canada coupon | March 21, 2015 at 08:48 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/96917/9473650

Listed below are links to weblogs that reference 早起きバーBAR:

« お花見のつもりが雪見でした。 | Main | ご利用は計画的に・・・ »